Papa bebe: Paste cu dovlecel

Bebelina mea este în plină erupție dentară. Papa acceptă mai greu și până acum cu supele cremă am dat lovitura. Azi m-am gândit la paate și speram să le accepte. Și...a păpat. Așa încetișor, dar pare că i-au plăcut.
Ingrediente:
-5 linguri de paste Plasmon aproximativ, de obicei pun după cam cât îmi pare mie că ar mânca
-un dovlecel mic
-2 căței de usturoi
-jumătate de roșie mică
-un cubuleț de unt, eu folosesc nesărat
-frunze de pătrunjel uscate
Prima dată pun apa la fiert pentru paste. Când începe să fiarbă adaug pastele și le las la fiert cam 9 minute la foc mediu. Îm timpul acesta curăț dovlecelul și îl tai cubulețe. Pun untul, usturoiul și roșia pe foc cam 2-3 minute și adaug dovlecelul. După 7-8 minute este gata. Strecor pastele și le mărunțesc la cuțit pentru că mami a luat paste de 10 luni, nu de 8😁 Sosul pentru paste îl blenduiesc și îl adaug peste paste. Totul se completeaza cu pătrunjel deasupra. Poftă bună!

Comentarii

Postări populare