Brioşe cu fulgi de ciocolată

Deci eu nu sunt prea pricepută să fac dulciuri, dar după reuşita cu cele cu zmeură, am prins curaj. Azi am pregătit brioşe cu fulgi de ciocolată şi au ieşit foarte bune. Rapid, bun şi cu ce ai prin casă.
Ingrediente:
-2 ouă
-1 ceaşcă iaurt
-1 ceaşcă ulei
-1 ceaşcă şi jumătate zahăr
-1 pliculeţ zahăr vanilat
-1 esenţă vanilie
-1 praf de copt
-2 ceşti făină
Am folosit ca măsură o ceaşcă de cafea.
Prima dată am pus într-un castron ouăle, iaurtul, uleiul, zahărul şi esenţa de vanilie şi le-am amestecat cu mixerul până nu s-a mai simţit zahărul. Separat am amestecat făina, praful de copt şi zahărul vanilat şi le-am adăugat peste compoziţia mixată, amestecând uşor cu o spatula până s-a încorporat bine. Înainte de a se pune în tavă am adaugăt şi fulgii de ciocolată. Se lasă la cuptor 20 de minute la foc mediu. Poftă bună!

Comentarii

Postări populare