Brioşe cu căpşuni

Foarte gustoase. Sunt plină de inspiraţie în această săptămână.
Ingrediente:
-2 căni făină
-1 cană și 1/4 zahăr
-3/4 cană lapte
-2 ouă
-zeama de la o jumătate de lămâie
-1 linguriță praf de copt
-1/2 cană ulei
-un praf de sare
-4 căpşuni
-3 linguriţe cacao
-1 esenţă vanilie
Am început prin a amesteca făina cu praful de copt și după într-un alt castron am bătut ouăle cu zahărul cu mixerul. Sunt suficiente 3 minute și după am adaugat laptele, uleiul, zeama de lămâie, esenţa de vanilie, praful de sare peste ouă. Am amestecat ușor cu spatula până s-au încorporat toate. Peste căpşuni am pus o linguriță de făină pentru a fi mai ușor de întegrat în compoziție. Am pus în ploaie făina și înainte să adaug căpşunile şi am adaugat şi cacaoa. Am incorporat și căpşunile şi am pus compoziția în forme. 20 minute la cuptor la foc mediu și a ieșit ceva foarte delicios. Poftă bună

Comentarii

Postări populare